Tvåbarnsmamma - Livet är fantastiskt!

Syskonkärlek 

Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur underbart det är med ännu en liten flicka i vårt liv. Hon är så varmt välkommen av sin storasyster som alltid vill vara där och klappa, pussa & krama, om hon själv får bestämma vill säga! 



Den 9 December klockan 23:37 föddes vår lilla klump på 4170 gram.
50 cm lång och med ett huvudomfång på 36 cm 




   

Medans klockslagen på diverse händelser är färska, ska jag försöka knåpa ihop en liten förlossningsberättelse! Med Bellan har jag i princip uppdaterat alla siffror, datum och händelser i minsta detalj, och jag ska försöka få ner samma saker om lilla Minou, men jag antar att det blir på färre inlägg. För att få tid för datorn när man har två små liv att hålla koll på är inte det lättaste! 



Jag älskar livet som mamma.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0