En lång dag

En heldag i Uppsala på skilda håll hade vi idag. Simon vid ekonomikum, Sibelle hos farmor & farfar i Årsta och jag & Minou på shoppingrunda i stan.
Tanken från min sida var att hitta lite i kommande storleken, 62, eftersom Minou växer sinnessjukt fort, lilla klumpen. Det var länge sedan jag behövde handla en helt ny garderob! Sibelle växer ju inte i samma tempo längre, så till henne handlar jag ju lite då och då... Kom faktiskt hem med lite till henne också...
Men jag klagar inte, själva handlandet är ju super kul, det är plånboken som får lida efteråt. he he

Detta har vi lyckats åstadkomma idag
(allt förutom byxorna till höger då... och mössan(!) är i stl 62 hehe)


Och detta sedan innan:
Så vi är en bra bit påväg!
Hade glömt hur kul det är att handla till dom minsta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0