Varför är det så?

Den här veckan har känts ut att vara alldeles full av tråkiga nyheter. Idag hann vi knappt dit vi skulle innan Simon blev inringd från sitt jobb och våra planer fick en total-vändning! Här sitter jag med skräpmat från donken innan jag ska vidare till jobbet och Bellan fick åka till min mormor.
Inte vad vi planerat direkt...



Men trotts allt som går åt pipan så har jag den där pirriga känslan i magen, på ett positivt sätt! Som att saker bara kan bli bättre (peppar peppar)... Jag sitter och tittar ut genom fönstret samtidigt som jag tuggar i mig Big mac'en och tänker att "livet är verkligen fantastiskt!"! För det är det! Trotts motgångar!
Så länge du väljer rätt väg och gör det som känns rätt så kan det bara bli bra tror jag!

OM jag håller både tummar och tår för brevet jag la på lådan idag. OM JAG GÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0