Operation Färga bärsele

Går det att färga om en tvättblekt Babybjörn bärsele som är av 65% bomull?
Svar: Ja!

Eftersom jag själv är så sjukt överraskad av resultatet så måste jag bara blogga om det!

Jag använde mig av Nitor-Back To Black som kostar ynka 70 kr på Åhléns.



...och såhär blev resultatet för mig!
(öppna bilden i en ny flik för att se den lite skarpare)



Jag fick en bärsele som ser ut som NY igen! Super fräsch!

Efter att ha följt anvisningarna på "färg påsen" har jag dragit och dragit med en vit våtservett över bärselen och färgen verkar sitta som den ska! Jag är så sjukt överraskad. Tänk så lätt det kan vara ibland!
Och den blev så himla ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0