Uttorkad blogg

Här har jag inte fått tid att skriva på en vecka ungefär. Har en hel del saker som händer IRL just nu (hehe).
Ett oväntat och irriterande besked fick vi idag exempelvis, suck!  Har ganska stor betydelse egentligen, men jag orkar inte ens skriva ner det, blir bara deprimerad!!! (typ)

Men som tur är så har det varit dåligt med dåliga besked sista tiden, som jag nämt tidigare. Och inom en timme efter beskedet så kom en ny chans, SKITBRA, som helt klart kan överglänsa det dåliga, det visar sig så tidigt som imorgon klockan 10... Håller tummarna stenhårt!

På onsdag har jag prov. Så förhoppningsvis kommer jag in på en utbildning jag sökt, om inte så har jag iaf provat! 10% är chansen att just jag får en av dom 25 platserna... Så det är ju som sagt värt ett försök.

Två random bilder från veckan som gått




I övrigt går allting som en dans på rosor. Det har faktiskt varit lite för bra för att vara sant det mesta... Så vändningen idag borde vi kanske väntat oss? För hur skulle det vara om allt i livet vore kul liksom...
Men förhoppningsvis ändras det redan imorgon!

Det här var verkligen ett helt värdelöst inlägg, mycket ord men ingen info...
Men det får fylla ut tråk-bloggen tills vidare! hehe

På torsdag hämtar vi vår vita Pärla! En mycket välkommen medlem i familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0