Världens sötaste Nellie ♥

Är precis hemkommen från Enköping. Fick träffa underbarastesockersötastevackraste lilla Nellie för första gången idag. (Glömde ta med kameran SOM VANLIGT! Så har inga bilder alls med mig därifrån, suck!)

JAG HAR VERKLIGEN GLÖMT HUR LITEN EN NYFÖDD BEBIS ÄR!  Känner mig gammal eller något? (haha)
Sibelle var hur duktig och försiktig som helst. Hon blev lika kär i Nellie som jag! 
Och hon har tur! Ronny fyller år på lördag, så Sibelle och Simon ska åka dit och uppvakta honom, då får dom träffa pluttan igen. Själv ska jag jobba en stängning från 15-23.15... Men hoppas att jag får ett tillfälle väldigt snart, så jag hinner träffa henne igen medans hon är sådär pyttepytteliten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0