... och Yada Yada

Julen är nu bortstädad hemma hos oss och imorgon tar vi vårt pick & pack med oss till Enköping. Där ska vi spendera helgen med min familj, som jag träffar sjukt sällan numera(!!) (...Jag jobbar ju fan hela tiden!),
SJUKT mysigt och skönt ska det bli! 

I övrigt så hoppas jag att det här året rullar på ganska fort (om man får tänka så? haha). Jag och Simon har SJUKT BRA framtidsplaner. Framtidsplaner som ska ske under det här året och framtidsplaner som innefattar dom 8 närmaste åren till och med! Ojsan Hoppsan!
Men vi ska ta månad för månad & år för år. Man vet ju faktiskt aldrig vad som händer. Speciellt inte med våra gemensamma planer!.. Men 2012 kommer att bli ett bra år, I feel it!

Här kommer lite blandade & ovisade bilder på Bellan m.fl.


Isar & Bellan


En koncentrerad Bella


"Bellan äter gurka..." ?


Far och dotter

Finns det något godare än rårörda bär med glass?

Bellan do not think so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0