Massa bollar i luften!

Nu är mördar-helgen över! Ett sent pass, två stängningar och sen ett långpass på det! USCH säger jag bara. Man blir helt slut! Men som tur är har jag bara mördar-helgen en gång i månaden (thank god!).

Butiken har verkligen varit smockfull hela helgen och jag förstår verkligen inte varför?! Pensionen har inte kommit än? Inte barnbidraget? Inte studiebidraget? Inte lönen? Folk borde ju vara luspanka(!) såhär efter jul och nyår!? Så VARFÖR?
VAD HAR JAG MISSAT?
I vanliga fall brukar det vara lugnt sista tiden innan löning osv... men inte den här helgen? Jag förblir väl ovetandes I guess...


Simon & jag håller på att förbereda massa inför "uppluggning-av-våra-betyg"-dax. hehe
(Det drar nog igång inom en väldigt snar framtid) Saker & ting rullar på åt rätt håll! Vi är sjukt motiverade och målinriktade för tillfället, massa bollar i luften!
Mer om det skriver jag säkert sen... För ingenting har ju riktigt kommit i rull än...

NU(!) myskväll. IMORGON(!) ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0