Man kanske skulle skaffa sig en ny kamera?

Jag älskar när farmor varit här. Hon har en såndär bra kamera som hon springer runt och fottar Sibbis med så fort hon får chansen.
Vår kamera har varit med om det mesta, lite saltvatten, strandsand, klibb & kladd... Så den tar inga vidare bra fotton längre. Men den tog väl inga värsting-fotton från början heller iof... (Hur som helst!)
Jag vill ha en systemkamera. Jag har blivit så sjukt dålig på att framkalla bilder den senaste tiden, använder dom mest till facebook, bloggen osv.. Och det är ju pga att jag inte ser någon mening med att framkalla bilder som är fläckiga, alldeles för ljusa eller alldeles för mörka! Oftast brukar jag lyckas få dom att se helt ok ut med hjälp av picasa eller photoshop, men jag vill att mina bilder ska se ut såhär direkt när dom är tagna(!);



Ett foto från farmor
(Högerklicka och öppna bilden i ny flik om du inte vill se den lite halvt genomskinlig med struktur..)

Helt klart värt att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0