Kom hem

Sibelle var hos mormor idag medans vi jobbade/jobbar (Simon jobbar än)...
Det visade sig att hon inte velat sova ett dugg på hela dagen. Mormor berättade det direkt när jag kom och dessutom så somnade hon sittandes i vagnen på vägen hem. (Never happens!)
Så nu sover min lilla tjej för natten!

Själv har jag handlat, plockat lite i hemmet, lagat lite mat osv. Nu väntar jag bara in kärleken, så vi kan äta tillsammans 
Ikväll ska vi kika på The Voice, äta lite chips med dipp och umgås. En från mitt jobb är ju med, och vad är roligare på TV än att se folk man känner?
(i det här fallet "känner" inom situationstecken, arbetskollegor som sagt...) But still!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0