Ett steg åt rätt riktning

Idag har jag ansökt till två kurser via CVL. Första kursen startar den 27e februari, Biologi A. Jag ska plugga på distans men med fördelen att kunna besöka en lärare en gång i veckan om jag vill. I slutet av Mars hoppas jag att jag är klar med första kursen, då drar Biologi B igång! Jag har räknat med att vara klar med dessa två i mitten av April.
Går det som jag tror och hoppas så kommer det att flyta på såhär tills jag läst allt! Ska satsa på att få ett bra flöde, så att det inte berör familjelivet eller jobbet över huvudtaget. (Jag ska läsa som en galning på kvällarna typ!!)

SKÖNT att få tummen ur röven och faktiskt ta tag i skiten. Sammanlagt 8 kurser (Bi A, Bi B, Fy A, Fy B, Ke A, Ke B, Ma C & Ma D) måste jag läsa mig igenom innan jag kan ansöka om att få studera "min linje" på universitetet med stort U.

Körkortet har jag helt och hållet lagt åt sidan för tillfället. Det är Simon som satsar nu istället! Lite tråkigt att dra ut på det ännu längre, men här pratar vi prioriteringar helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0