Vårsol och Prinsesskjol

VÅRSOLEN ÄR HÄR!
Det finns inget bättre såhär efter vintermörkret! Dagarna blir liksom sjukt bra i vilket fall, bara för att det är vårsol!..

Idag slutade jag tidigt, klockan två. Så jag skyndade mig till stan för att leta reda på en prinsess-kjol till Bellan.
Inne på Kappahl hittade jag Den.

Sibelle äger nämligen inte så mycket kjolar, en eller två stycken bara. Varav en är en röd manchester-kjol (inte så prinsessig med andra ord)... Den ska hon envisas med att sätta på sig över precis vad som helst, och springa runt i medans hon säger att hon är en prinsessa.
Så idag blev det ändring på det helt enkelt! Idag fick hon en "riktig" prinsesskjol!




Nu springer hon runt här hemma och känner sig fin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0