Influensa?

Helgen som skulle blivit min Lediga helg blev väl allt annat än ledig. I fredags lämnade jag jobbet lite över en timme tidigare eftersom jag satt och hostade samtidigt som snoret rann i kassan. (Inte särskilt kul)
Sen kom jag väl i säng lagom till tio den kvällen... och klev inte upp förrens 16.00 dagen efter. Kunde verkligen inte!
Ont i kroppen, svettades så jag var helt blöt, feber, hostig, snorig - you name it!
Sjukvårdsupplysningen tror att jag åkt på någon influensa...
Och inte nog med! Idag fick Simon och Sibelle samma influensa som jag själv har i så fall. Sibelle hade 39.7 grader tidigare idag. Men efter lite alvedon sjönk febern iaf en grad.

Vi som precis hade kommit igång efter förra sjuk-tiden? Skit-årstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0