Frisk

Jag ska börja med att berätta att Sibelle är frisk (ÄNTLIGEN)
...och fortsätta med vår spontanhelg till Enköping;

Jo, det var såhär, att vi åkte till Enköping i lördags, utan att det var planerat. Sen stannade vi ända tills idag och kom hem nyss.

SÅ(!) det var lite kort och gott om vad som hänt dom senaste dagarna, medans bloggen hamnat lite åt sidan... hehe


NU över till annat...
Vi har ju fått en nyproduktion som vi ska flytta till i augusti. Vi ser båda fram emot det hur mycket som helst! MEN(!!) idag, när vi hängde med Yssa & Victor, öppnade vi ögonen för ett HELT ANNAT alternativ. Ett alternativ som vi sugit på hela bussresan hem. Som känns minst lika bra som det vi har nu... hmmmmmmmm... läskigt.

Yssa har fått i uppdrag att ta reda på lite mer detaljer innan vi kan sätta oss ner och fatta ett beslut... 
Det läskiga med det hela är ju att vi redan har en färdig plan, som kanske ändras tvärt! Men isåfall till någonting bättre... Men jag var inte alls beredd på det här. Och jag är inte sådär jätte spontan när det kommer till kritan. Jag hamnar lätt i obalans om det dyker upp någonting lockande men ogenomtänkt... Så nu vet jag varken ut eller in... Och jag som trodde vi planerat 100% färdigt för dom närmsta två åren i alla fall...

Tji fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0