Ett inlägg med mycket ord men utan att säga för mycket...

Efter ganska mycket ledighet (med tanke på att jag var ledig nu onsdag-torsdag samt fick långhelg eftersom jag vabbade i fredags...) drog precis en äcklig jobbvecka igång! Nu är jag inte ledig förrens nästa helg. Usch säger jag bara!

Men annars känns faktiskt livet bra... Vi har ju en hel del bollar i luften kan man säga. Och allting lutar än så länge åt det bättre! Men vi sitter ju fortfarande och håller tummarna stenhårt. För ingenting är klart. Ingen seger i förskott här inte! Detsäkraföredetosäkra är mitt mellan namn. hehe
För att tala klarspråk så är jag hellre lite halvdeppig och inställd på det värsta än att bygga ett luftslott som sedan rasar samman. Men hoppet finns ju alltid där!

FAN vad jag hatar att vänta. Ge mig facit i handen, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0