Det börjar helt klart bli bättre

Sjuka är vi fortfarande... men det börjar helt klart bli bättre!
Sibelle hade 37,8 imorse, så det är en minskning på 2,3 grader från dom två senaste dagarna. Och ikväll var hon inte så speciellt varm, så jag besparade henne tempen dessutom. Den du!
Simon hade lite feber imorse och själv är jag bara snorig och hostig. (Som vanligt skulle jag nästan vilja tillägga!)

Idag fick vi ett besked och idag tog vi ett beslut. Så nu är ingenting osäkert längre! På torsdag ska jag dela med mig mer av det, för då har vi fått träffa hyresvärdarna.

Imorgon åker jag och Sibelle med till Enköping. Kan tänkas vara dumt när vi inte är friska än? Men Elaine, som har varit hos mormor i helgen, har blivit smittad av samma skit. Och mamma ska hämta henne imorgon. Då kan ju lika gärna jag och Sibbis haka på så kan vi vara sjuka därborta tillsammans istället. (Lite så är min tanke nu när vi varit inlåsta här hemma i fyra dagar...) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0