Brunch

Även om vi inte kan ha semester tillsammans så är jag så himla glad åt att han jobbar nära och kan komma hem under lunchen 




Det gick jättebra på förskolan idag också. Sibelle hade INTE tid med mig...
Dom har så söta saker för sig där. Imorgon medans Sibelle leker ska jag försöka mig på att sy en liten docka, Sibelles docka. Alla barn ska ha sin egen docka som föräldrarna har gjort! Så exempelvis när ett barn är hemma pga sjukdom eller liknande, ska barnen förstå vem som faktiskt saknas med hjälp av dockan. Svårt att förklara men så himla sött är det i alla fall! Sen ska jag även pyssla ihop ett litet familjekollage under veckans gång, så Sibelle har lite bilder att titta på om hon skulle börja sakna oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0