Lite planer (översättning: Some planes) hehe

Imorgon ska Sibelle och Simon in och titta på nya dagiset. Spännande tycker jag(!) ...fast jag inte kan följa med eftersom jag jobbar... suck. Men jag får lita på Simons och Sibelles bedömning helt enkelt! hehe

Den här veckan är ganska späckad. Simon fyller år på måndag och eftersom vi sitter på ett flygplan då så blir det kalas större delen av helgen istället. Såhär ser mina planer ut för närmsta tiden;

Torsdag: Jobba, dra ner till boländerna för att köpa födelsedagspresent, städa.
Fredag: Jobba, Lasergame och Restaurangmys-kalas med en hel del folk.
Lördag: Kalas på dagen, kalas på kvällen och börja packa lite smått.
Söndag: Tvätta, sälja på fyrispark, städa, packa klart.
Måndag: HEJDÅ SVERIGE (Jag och min lilla familj drar till Israel och "kollar läget lite") hehe
Onsdag(9/11): Hej Sverige! Hej verkligheten...



Tjooofff sa det bara! Vid 6-tiden igår kväll var det kolsvart ute!
...men det syns såklart inte på bild.
Dags att ställa om klockan snart också! Shiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0