Lager 157

Idag hade Lager 157 premiär i Uppsala! Eftersom Simon var ledig och jag slutade tidigt så passade det oss perfekt att glida in där. Mycket BRA saker har dom, både till vuxna och barn. Men eftersom Sibelle var jätte trött och inte alls pigg på att gå i affärer(!!) fick jag nöja mig med ett 5 pack strumpor till henne idag...

Jag har tidigare beställt en del från Lager 157s webshop (dom har en hel del fint, bra och billigt! Mycket basplagg...), så jag älskar att dom öppnat i Uppsala, nu kan jag ju känna och klämma lite på kläderna innan jag köper dom... hehe


Imorgon skickas första Uggle-mössan, betald och klar! Mycket kul tycker jag!!!!!!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0