there's a little bit of you in everything.

Nu är jag hemma efter en lååång kväll. Men den var helt klart värd det!

Jag lyckades på något sätt få sällskap nästan hela vägen hem, trotts att ingen hade tid att prata med mig i telefonen såhär sent. haha

Först av två olika arbetskollegor som följde mig till stan och sedan av någon random som stod och väntade på bussen där jag skulle hoppa på. Jag "hjälpte" honom genom att säga att han inte borde köra en fejk-sms-biljett när han kom fram och frågade mig. Jag förklarade att han kan få böter... sen tyckte han tydligen om mig för att jag "hjälpt honom" och följde mig nästan hela vägen hem.
Men frågan är..; var han snäll eller läskig? haha

Det har iaf varit en trevlig kväll kort och gott!

TRE TUSEN kronor fattigare är vi efter en lite shoppingtur på Bauhaus och Rusta. Men nu jävlar ska det bli ändring i köket! Så mycket vi kan vill säga. Skåpluckorna kommer fortsätta att vara flott-gula, men allt annat blir fräääscht. Nästa månad tror jag vi satsar på ett nytt matbord, drömbordet. Sen är köket KLART. Jag längtar!

Det tråkiga med nuet är att lilla prinsessan sover (såklart), men jag hinner umgås lite med henne imorgonbitti innan hon åker med mamma till Enköping och jag drar till jobbet... THANK GOOD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0