Stängning

Kom precis hem. Hela huset sover förutom jag (känns det som...). Hela familjen sover åtminstone! Inte superkul kanske, men imorgon får jag hela dagen med Sibelle. Jobbar kväll då också...
Det är ganska skönt faktiskt, att jobba kväll.
Då får jag ju vara med Sibelle heeeela dagen.


Sibelle har fått sitt första "favoritprogram";



I drömmarnas trädgård

Sjukt mysigt faktiskt. Riktigt bra barnprogram tycker jag! Och inte minst Sibelle! 
Hon står som klistrad framför TVn när det går. Så jag bestämde mig för att köpa två av alla filmer som finns. Kanske det bästa jag köpt någonsin (tycker Sibelle)?
Till "kvälls-nervarvningen" brukar vi sitta och titta på filmerna. Det går ju så SJUKT dåliga barnprogram på kvällarna...  



Dom har hon nu, men jag tror nog att jag tänker samla på mig alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0