Denna regniga vår- / sommardag

Idag är jag ledig. Planen var att åka till Enköping och hälsa på min lilla mamma och syskonen, men med tanke på vädret så kändes det inte så lockande när jag öppnade ögonen imorse. En annan stor del var också att lillebror Marcus antagligen har halsfluss... 
Jag är inte sådär jätte sugen på att bli smittad om man säger så.

Jobbet älskar jag fortfarande. Jag har nog skramlat ihop en hel del till juni månad tror jag. Och dom pengarna går raka vägen till Sibelles nya rum. I Can't Wait!

Underbart att få en hel dag med Sibelle. DET om något har jag SAKNAT!
Livet är så fantastiskt!

EN sak fattas mig nu och föralltid!
Min oersättliga lillebror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0