Han är Oersättlig

tröst-städat, tröst-shoppat, tröst-ätit, tröst tröst tröst! Jag försöker med allt, ingenting funkar såklart, bara just för stunden. Så åt helvette med allt tröstande! Jag måste komma på något annat...

Jag har en underbar dotter, en underbar pojkvän, underbar familj, underbara vänner... jag får försöka fokusera lite mer på dom. Fast det är svårt! Idag blir det en vecka exakt som allt i mitt huvud ENDAST kretsat kring Alexzander.

Min kropp fungerar inte som den ska! Jag springer runt i cirklar i affärerna när jag ska handla, jag ser rakt igenom människor på stan fast dom kommer rakt framför mig och hälsar, jag kan knappt sova på nätterna, får dåligt samvete om någon lyckas få mig att skratta, jag lyckas sammankoppla ALLT, allt ifrån en ärta på tallriken till Bigbrother på TV med Alexz, min kropp skakar om jag är tex trött eller hungrig, jag har huvudvärk lite från och till eftersom min hjärna tänker KONSTANT. 

HELT JÄVLA SINNESJUK KÄNNER JAG MIG! Det ska gudarna veta!

Jag ser bara EN lösning på problemet:
FÅ TILLBAKA MIN LILLEBROR!!!!!!!!!!!!!!!!

LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0