Försöker hitta ljus i mörkret


Igår drog jag ner med Sibelle till stan och träffade Emilie och Leon. Vi sprang runt i alla möjliga affärer från klockan 11 ungefär tills klockan var vid 5.
Det var skönt att tänka på annat, för sysselsatt var jag hela tiden.

Idag fyller farmor 65, så jag har hjälpt henne att handla allt inför ikväll när det är kalas. Efter det så är det tänkt att Emilie och Leon ska hit och titta på Melodifestivalen med oss. Shirin slutar inte jobbet förns efter 23 någon gång...

Jag gör mitt bästa för att hitta lite ljus i mörkret. Hur ska man annars orka leva? Livet måste ju gå vidare... med eller utan min lillebror.........................................

JAG ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA EN TRASIG JÄVLA MÄNNISKA!

Visst! "Tiden läker alla sår"
Men ärr försvinner ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0