Löning - Midsommar - Nytt rum - Malmö

Idag fick vi lön. Ganska mycket tillsammans skulle man kunna säga. Väääääldigt skön känsla!

Imorgon är det midsommar. Mamma & co kommer hit, mormor ska också vara med, sen ska jag höra med farmor också....
Vi kommer nog dra till "midsommar på hammarskog", som det så fint heter. En massa aktiviteter har dom där!
Två dagar är jag ledig nu, sen jobbar jag tre och är ledig FEM!

Det jag och min lilla familj ska göra under dom fem dagarna är följande;
Onsdag: Göra om Sibelles rum (KUUUUUL!)
Torsdag - Söndag: Malmö (hälsa på Emilie & Farbror! KUUUUUL!)

Jag har en hel del KUL dagar att se fram emot, det börjar imorgon!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0