Sibelles rum!

Dagens köp



Bord & Stol, "Star" från Kids Concept.
Samt tillhörande dyna och ett sött kakfat, också från Kids Concept...


Hittat i butiken "Lilla Enja" som ligger precis nedanför slottsbacken.
Gissa om jag är glad att butiken finns! Hittade den idag.
Nu kanske jag skär ner lite på internetshoppingen. Butiken har sjukt mycket som jag tidigare trott att jag måste internet-shoppa! hihi
Uppsala är kanske inte så efter som jag trodde ändå, när det kommer till "barnrumsinredning"?
(jämför med malmö alltså...) 











En hel del saker är kvar att ordna. Nya gardiner och ny rullgardin, ny säng (så småning om...), lite dekoration på väggarna och lådorna som är under väggskåpen, ny matta, en bänkskiva som ska skruvas fast i skåpen........... och lite till.

knopparna som jag beställt från "blå elefant" kom igår (,dagen efter jag beställde!). Så dom ska jag försöka borra dit idag!




Sibelle följde med min mor med familj till Enköping idag. Mamma lånar henne till söndag. lååååååång tid.
Men jag och Simon jobbar jobbar jobbar, så det blir roligare för henne där........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0