Fullt ös

Fullt upp har vi haft veckan som vart!
Sibelles rum börjar likna något, Malmös gator har gjorts osäkra, en hel del shopping har det varit, många timmar har spenderats på tågresor och sen jobb på det. Därav lite halvtaskig uppdatering här...

Men nu är jag hemma! Försöker varva ner lite efter jobbet såhär på nattkvisten...

Det är en hel del saker kvar som jag vill ordna i Sibelles rum. Idag beställde jag knoppar till skåpen och köpte galgar till garderoben exempelvis. Tänkte smälla upp en bild inom en snar framtid när jag tycker att det börjar se klart ut.

Sen har jag även beställt världens sötaste tavla, från "Bettinasdoptavlor", som ska få pryda någon vägg i Sibelles rum. Den kommer jag knäppa kort på så fort den trillat ner i brevlådan och fått sig en ram. Har nog inte sett något sötare!!


Lite Sibelle update;
Sibelle kan numera läsa och hantera en telefon
(hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0