Välkommen hit. Välkommen hem.

Om ca 10 min så åker jag och Sibelle tillbaka hem till Uppsala. Det har varit fartfyllt och roligt i Enk, precis som vanligt!

I fredags knallade jag och mamma ner till stan och blev kvar där till kvällen. Vi hittade lite smått och gott!
Igår var jag med Shirin hela dagen i hennes brors lägenhet, vi såg bl a Dear John som var SJUKT romantisk och ASBRA. Och idag har jag  S l a p p a t ! Slappat som fan!

MEN
(det finns nästan alltid ett men)... Dagen är INTE slut för min del.
Nu när jag kommer hem till en färdigarbetad Simon (han slutar klockan 9) så blir det lite spelkväll! Det kommer alltifrån 1 - 3 personer ikväll, så mycket mer vet jag inte... Men vi ska spela smallworld!

Så nu är det egentligen bäst att jag går och packar ihop allt, så vi är färdiga för att bege oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0