Planer

Idag ska jag; laga mat, damma, dammsuga & skura lite.
VÄRSTA planerna!

Jag får nästan lite ångest (hatar det ordet!) när jag tänker på att Sibelle ska sättas på dagis i Augusti. Och när jag tänker på att jag måste ha ordnat körkort (har inte ens börjat) och jobb innan dess! Men det ska nog gå bra...
Jag menar, varför skulle det inte göra det liksom...
Jag ska försöka mig på att skicka efter dom där jävla körkortspappren (som jag alltid glömmer) inom dom närmsta dagarna, så det blir gjort någon gång. Sen är det ju bara att tuta och köra!



Kommentarer
Postat av: Hallvardhelen

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-23 @ 12:51:49
URL: http://hallvardhelen.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0