Mot Thai-thai-thai land!

Den här dagen har gått åt alla förberedelser inför "morgondagen". Farbror och Vanda är här med lilla Isar. Dom lånar vår lägenhet medans vi är i ThaiThai. Ett jättekul spel fick vi av dom i julklapp, Smallworld. Det har vi suttit och spelat ett antal timmar nu på kvällen och natten. SKITKUL är det faktiskt. Ett riktigt sånt där nördspel som man måste köpa i en nördaffär! haha

SKITBRA har dagen varit. Jag har pussat och kramat och gosat och lekt med Sibelle så mycket jag bara kunnat!(Allt för att försöka komma ikapp dom två veckorna som vi ska vara borta från varann, precis som om det hjälpte! haha) Jag har umgåtts en massa med familjen, dvs farbror, Vanda, lilla Isar, farmor, Elaine och lite med mamma. Jag har packat. Jag har städat lite till och från... ah...

Men jag ser SJUKT fram emot "imorgon". SJUKT.
Jag har inte längtat så värst innan, det har känts lite långt bort, men nu bara väller allt över mig på en gång! Vem vet... jag kanske är världens lyckligaste just nu?

Jag tror fan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0