Hål i öronen

Mest ingenting har jag gjort idag. Eller rensat ur Sibelles byrå på gamla och för små kläder har jag ju gjort! Men inte så mycket annars... Vi har lekt för det mesta!

En liten sak som jag glömt nämna här i bloggen är att Sibelle numera har hål i öronen (sedan 8 dagar innan sin ett årsdag). Imorgon ska vi åka till Enköping och ta om hålet i ena örat. Det blev lite för långt upp nämligen... Annars är det supersött! Precis som jag hade förväntat mig.

Så kvar blir vi i Enköping tills Söndag. Den lilla sketna staden ska få finbesök! haha


Dricka lite själv



Låta bebisen dricka



Bära bebisen

Jag är lite förvånad över att hon orkar faktiskt. Den där dockan väger lika mycket som ett nyfött barn, dvs runt 3 kg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0