Gränby Centrum

Shirin och jag "spontanbestämde" oss för att åka till Gränby centrum. Jag kom på lite saker som jag behövde fylla på med i Sibelles garderob. Lite nya T-shirts och tröjor i princip...

Jag kom hem med;
2 T-shirts
4 Tröjor
2 par Tights
1 Body
2 par Byxor
1 Jeansskjorta
1 par strumpor
1 underställ / dress
Till Sibelle + en hel del till mig själv. Mer än planerat med andra ord. Men jag är nöjd!




Vid 6-7 tiden dök Viktor och Yssa upp. Vi firade Sibelle lite i efterskott! Hon fick två söta presenter, en sparbössa som det står "min första bank på" (eller något liknande) och en brio leksak. En låda med olika slags hål i för olika slags klossar, ni vet? haha
Vi har haft det trevligt fram tills nu. Dom tog precis sitt pick och pack för att dra vidare, till andra sidan jordklotet i princip. Har jag otur så hinner vi inte ses förns i september. Det är lite sorgligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0