För snart ett år sen trodde jag att jag skulle DÖ av smärta . . .

MEN ICKE! Snarare tvärtom. Nu känner jag livet i mig!

Jag har lagt Sibelle för sista gången som "inte-åring". Känns ju konstigt när man ser det på det viset men...
Det ska bli kul imorgon! Se vad folk hittat på för presenter och se hur hon reagerar när hon öppnar presenterna.
Fullt hus kommer det att vara. 23 st kommer jag på såhär på rak arm! Vi är en riktigt STOR släkt. På båda sidor. Till att börja med så har jag 5 syskon och Simon 8. Sen har vi ju föräldrar och en massa annat skit också! haha (skoja)

Jag bestämde mig iaf för att göra hemmagjord tårta. Jag har en favorittårta som jag alltid gör när jag ska göra tårta. Sen kommer jag att göra två andra också, så tre tårtor blir det och en massa fika på det. Borde ju bli bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0