Enköping

Nu sitter jag i Enköping, i min lillebrors rum, medans han och min andra lillebror angagerar sig fullt ut i PS3. Sibelle sover, såklart.

Jag och Simon bjöd mamma och bror på mat när dom kom och hämtade mig och Sibelle. Efter det åkte vi raka vägen och tog hålet i Sibelles öra (som förövrigt blev perfekt!) och sen har det inte hänt så mycket mer...

Eller jo (!) jag har ju haft fullt upp sedan Sibelle somnade...
Medans min övriga familj har datanördat sig helt och hållet har jag ägnat mig åt något så viktigt som...

Rubiks kub 2.0 typ.



Och SJÄLVKLART klarade jag det! (efter x antal timmar... hehe)

Imorgon var det tänkt att jag skulle ta en heldag med Shirin. Men eftersom hon blev inringd från jobbet så tar jag en dag på stan med mamma och Sibelle istället. Shirin blir det på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0