Elefanter ar mitt absoluta favoritdjur!

Alla dessa dagar har vi bott pa Koh Lanta, och pa Samma hotell, Pada Hotel. Det har varit bekvamt att inte behova slapa runt pa vaskorna i onodan.

Vi har tagit batturer till alla mojliga oar, snorklat, solat och badat. Sa vi har fatt se ganska mycket av sodra Thailand hittills.
Utflykterna har varit toppen! Min absoluta favorit var nar vi red pa elefanter. UNDERBART var det. Vi red vid stranden, i "djungeln", pa grusvagar osv. Elefanter ar sjukt coola djur. Jag ar sa himla glad att jag fick komma dom sa nara. Lite ledsen at att jag inte badade med dom bara... det kunde man ocksa gora. Sa det angrar jag!

Imorgon tar vi varat pick och pack och drar vidare till Phuket! Dar ska det shoppas, solas och badas tills dagen vi aker hem, mandag. I borjan ville vi alla till Patong Beach men efter mycket om och men sa blir det "Katta Beach" (vet ej hur det stavas).
Det ska tydligen ha allt som Patong Beach har forutom fnask och hysteriskt uteliv. Sa det later bra for mig!

Nu ska jag cama med mamma och Sibo. JAG SAKNAR HENNE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0