Dagen, veckan, LIVET ÄR RÄDDAT!

DET GICK ATT LADDA KAMERAN VIA DATORN! haha

Efter Thailandsresan så är kameran ganska död, och jag HITTAR INTE laddaren! Det såg mörkt ut när jag försökte ladda den via datorn, men jag gav det en chans. Och nu är kameran FULLADDAD! Wiho! Dvs, VI KAN TA KORT PÅ SIBELLES FÖDELSEDAG! Ganska Big Deal för mig!


Vi har shoppat loss på Gränby Centrum idag. Födelsedagskläder och födelsedagspresenter till Sibelle! Hade tänkt att fota men.................
Imorgon har jag tvättid och sen ska det handlas! Jag måste bestämma mig för om det blir prinsesstårta eller hemmagjord tårta! Prinsesstårta är ju trotts allt en klassiker... Underskattad klassiker!


Sibelle är så GLAD. Alltid är hon glad. Världens sötaste lilla unge! Saknaden jag kände i Thailand går inte ens att beskriva och detsamma gäller lyckan som jag känner nu när vi äntligen är tillsammans igen! HON ÄR MITT LIV! Den glada söta lilla saken! Hon förgyller varenda jävla DAG!

Jag har fortfarande Jetlag. Simon också. Jag skulle egentligen vilja sova NU. Men jag tänker vänta tills min älskade kommer hem så vi kan lägga oss tillsammans.
6:15 vaknade jag imorse, av mig själv!....................




Älskade söta lilla älsklings bäbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0