Till Sibelle från Thailand



Uppifrån och ner:

Ett par bruna Thai-byxor (födelsedagspresent från Sara)
Exakt likadana som jag köpte till mig själv! Kommer att användas som byxdress i sommar.

2 sockersöta klänningar
Eventuellt så kommer en av dom att användas på midsommar.

Katten med stort K (födelsedagspresent från Christer & Marie)
Den fanns ÖVERALLT i Thailand. En mycket populär katt.

Lundmyr baddräkt
Köpt på taxfreen. Jag DOG när jag såg den! Så himla söt kommer den vara i sommar!

2 par Levi's Jeansshorts
Ett par i strl 1 år och ett par i strl 2 år.


Sen köpte vi även en liten badring eller vad jag nu ska kalla den. Som hon ska ha hemma hos farmor och farfar i poolen. Den har två hål som hon kan ha benen i och sitta! Det blir nog skitbra sen...

Annars fanns det inte alls mycket i Thailand för 1 åringar. Jag köpte i princip det jag såg, som var fint alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0