Slaskeman

Jag är färdig för att sova, men har fastnat vid datorn (som vanligt hehe). Jag älskar att slösurfa på nätterna föööör mycket! Sitter och tittar på ALLT och inget verkligen... 

Hittade ett jättefint grönt regnset mitt upp i allt. Som jag funderar på att beställa till Sibelle, Didriksons Slaskeman. Det står mellan att beställa det imorgon, så det är klart, eller vänta tills hon faktiskt behöver det. Vi får se... Babyrosa/cerisea accesoarer matchar jag det med isf, dvs stövlar, vantar, mössa... Men jag är fortfarande inställd på att stövlarna blir dom superfina Tretorn! Om jag inte hittar något annat jag faller för vill säga.....

Godnatt!

/ Super_intressanta_tjejen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0