Okej...

Det här med Tradera har jag helt glömt bort. Har haft ett konto, som jag skaffade 2008 när jag hittade något kul jag ville bjuda på, men inte rört det sen dess. haha

Så nu är jag som en riktig nybörjare igen, har helt glömt bort tänket! Jag bjuder på en (NY!) fin PoP jacka till Sibelle...
Istället för att vänta till sista minuterna och bara slänga in maxbudet så ska jag göra det nu, såklart. På en gång, när det är flera dagar kvar! (smartass)

GISSA OM PRISET HAR STIGIT! haha
Men man lär sig av sina misstag. Nu ska jag vänta till sista minuten och slänga in mitt maxbud (som kommer ligga kring 400kr). Sen får vi hoppas att jag vinner (!) för den jackan vill jag att hon ska ha!
(Från vår och höst 2010 är den, diggade inte dom som finns på PoP-sidan nu faktiskt...)

Eller möjligtvis den kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0