Måndag

Jag är fortfarande på jakt efter en bra motionscykel. Så fort jag ordnat en så ska jag dra igång kalori-dieten! Den kommer funka så mycket bättre när jag kan se på ett ungefär hur mycket kalorier jag förbränner innan och efter jag ätit.

Snart drar jag och Simon igång rumbytet också! Nu har vi fått vår loftsäng såld, så nu är det bara garderob och bokhylla som ska bort, sen är det bara att sätta igång.
Jag har i princip en färdig bild i huvudet för hur det ska se ut i Sibelles rum, men inte gästrummet. Jag har fått SJUKT MYCKET inspiration från en hemsida vid namn Styleroom. Jag är som besatt (haha), sitter och tittar igenom sidan så fort jag får tid över! 

Här är den enda idén som jag kommer "sno" rakt av iaf:



Sjukt smart och nice


Idag är det ettårs-kontrollen. Klockan halv två ska vi vara på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0