Har ju glömt. . .

... att skriva ner resultatet från BVC-besöket igår.

Vikt: 9700g
Längd: 76 cm
Huvudomfång: 46 cm

Dvs 5,5 cm längre, 1 kg tyngre och 1 cm större huvud på ca 2 månader.
Inte illa! En strl 86 är hon nu...

Hon vaccinerades också, 1-års sprutan. Så duktig så! Pep till men blev tyst lika fort...


Halsbränna(!) är precis vad jag har just nu. Hade det igår också. Känns lite skumt eftersom jag aldrig haft halsbränna någonsin i hela mitt liv innan graviditeten, och inte efter heller, tills nu. (Och NEJ! Jag hintar inte åt att jag är gravid...igen)

MOTIONSCYKEL är jag fortfarande på jakt efter. (Tjatig, jag vet) Men faaaan, jag vill verkligen hitta den bästa och mest prisvärda. Svårt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0