Förberedelserna klara!

Julmaten(!) har jag och mormor sysslat med sedan jag kom hem från jobbet (klockan 1) idag!
Nu är allt som ska vara klart inför imorgon, KLART inför morgondagen!..

"Påklädning" av julgranen lämnade vi helt och hållet över till Elaine och Sibelle;






Voila!



Observera att hälften av julgranskulorna sitter på nedre delen av granen (= Sibelle) haha
Charmigaste julgranen vi haft hittills!


Bingon hade vi 8 lotter till och inte ens en bil fick vi! hehe
Kvällen har varit mysig! Det enda som återstår att göra är; lägga paketen under granen.

Morgondagen drar igång med dammsugning & skurning. Sen ska jag för första gången testa mig på att göra Cake pops! Blir spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0