Mitt intressanta liv

Dom 9 senaste dagarna finns det inte så mycket att skriva om. Någon myskväll hit och dit, någon shoppingrunda på stan... men annars bara jobb.

Idag däremot! Första lediga dagen av dessa 9 dagar!..
...finns det inte heller särskilt mycket att skriva om.

Vi har haft besök på förmiddagen, finbesök faktiskt. Farbror, Pernilla, lilla Nora och så Jarda. Jarda som vanligtvis håller hus i Tjeckien. Mycket trevligt att träffa honom! Och vi ses på lördag igen när min faster firar sin 30 års dag!

Efter finbesöket bestämde vi oss för att åka till Nickis där Sibelle gick loss! Skitkul hade hon!
Dit får vi försöka ta oss lite oftare, så lilla monster-tjejen får göra sig av med
energin!


Jag hämtade ett av paketen från H&M också;



Det tog sin lilla tid men nu är hälften av kläderna iaf här.

Kängor, 7st underlinnen (kostade 10kr/st!!!), röd liten mössa och en fin klänning.


Jag har spanat in Barbapapa-klossarna på Åhléns ett tag. Sedan Sibelle föddes för att vara exakt...
Nu har jag köpt dom. 2 pack dessutom! Klossarna med det lilla extra!
Sibelle älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0