KLICK

Kunde inte motstå att göra en liten smyg höst-beställning till Sibelle när jag såg allt sött som fanns!




Annars då. Uppdaterar ju inte så ofta.... Men trots det så finns det folk som bryr sig om att klicka sig in på bloggen. Man tackar man tackar!

Jobbar mycket. Det börjar väl lugna ner sig nu efter den här veckan om jag minns rätt. Är ledig hela v32 iaf. Eller "semestern" börjar redan nu på lördag kväll rättare sagt...
Den drar igång med mammas 40 års fest (!) och sen på tisdagen flyger vi mot tjeckien, Jag, Simon och Sibelle (plus några till). Det ser jag fram emot VÄLDIGT mycket!

Sibelle och Simon sysselsätter sig iaf för fullt här hemma medans jag är borta och jobbar. Igår var dom på furuvik exempelvis...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0