Vååååååååår

Idag ska jag övningsköra för typ första gången i mitt liv. Eller övningsköra är kanske lite att ta i...
Idag ska jag sitta i en bil och lära mig växellådan och liknande för första gången i mitt liv. Känner jag mig själv rätt så är jag sjukt lättlärd, men det visar sig efter klockan sex idag.

BVC med Sibelle klockan tre har jag bokat också. Måste ta och kolla upp det där som jag nämnde förut. Fick inte tid förns idag. Hoppas verkligen att det inte när någonting, att det är heeeeeeelt normalt, ofarligt o s v. Men det tror jag nog...

Sjukt förkyld är jag fortfarande, hostar som en galning. Och när jag pratar låter det som att jag käkat tavelkritor till frukost. Inte det härligaste kanske...

Vackert väder är det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0