Nya rutiner

Nu är jag bättre i kassan. Det är mycket kvar att lära men jag är bättre, helt klart! Jag har fått bra tempo och flyt....
Imorgon är det sista dagen med någon som står och blänger över axeln på mig. Jag vet inte om det känns skönt eller otryggt. haha
Jag hoppas på allt möjligt krångel med kunderna imorgon, så jag lär mig så mycket som möjligt! För hittills har det nästan inte varit något krångel alls.......


Ganska direkt efter jobbet idag så drog jag och Sibelle ut på en promenad med barndomsvännen Frida som jag inte träffat på några år. Det var ganska oväntat att hon skulle sitta i Uppsala och ha tråkigt idag med tanke på att hon annars håller hus i Gävle. Men det var kul och det hoppas jag att vi gör om om inte allt för lång tid igen.

Sibelle somnade som en stock när vi kom hem (klockan halv 8) efter promenaden. Då var hon färdig med dagen kan man säga.
Hennes rutiner har ändrats från två stycken tupplurar, på ca 1 timme var, till endast en under hela dagen som brukar vara kring 1,5 timmar. Den tar hon på förmiddagen / till lunch och det resulterar i att hon vill sova för natten redan vid halv 8 - 8. Förr blev det inte till att sova förns vid 9-10. Så det är en BRA rutin tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0