Måndag Måndag Måndag

Sibelle, som numera kan säga "bebis" och peka ut vart näsan, munnen och ögonen sitter, ligger och vilar.
När hon vaknar ska vi först ta en tripp till "bussgods" där jag ska skicka ett paket som jag lyckats sälja på tradera. (Gav Sibelles garderobrensning ett litet försök, men vet inte om jag tycker att det är värt att sälja det där faktiskt...)
När vi kommer hem igen så ska jag försöka ta mig förbi BVC. (Sibelle verkar tycka att det gör ont när hon gör nummer 2...) Och hinner jag inte det idag så måste jag dit imorgon.

Ett stort klädpaket (H&M), på 5,5 kg, väntar jag på. Två mössor också (från NodorKidz). I klädpaketet finns mestadels kläder åt lillebror Elias, som vi ger honom när han fyller år nu i April. Men också en hel del Basic-grejer till Simon. Jag hoppas verkligen att det kommer idag! Men det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0