ICA-familjen

Det gick bra idag! Jobbet lever upp till mina förväntnigar so far. Riktigt kul med andra ord. Men jag längtar till kassavanan sitter som en smäck! Så jag hinner med att vara ultimat trevlig mot kunderna också... haha

Jag ska jobba första gången utan någon vid mig på fredag och sen ska jag även jobba valborg. Hoppas jag fått in ett par PLU-koder tills dess, annars lär det vara kö ända ut ur butiken... haha

Övningskört har jag gjort idag också. SHIT vad det går snabbt frammåt! JAG KAN KÖRA EN BIL PÅ RIKTIGT typ. Inte på motorvägen kanske men nästan... hehe
Eller okej NÄSTAN på landsvägen utan problem............. Men för att vara tredje gången jag sätter mig framför ratten i en bil så är det inte så illa pinkat. Det tycker inte jag och Yngve iaf...

Imorgon är det upp och hoppa vid 6 tiden redan, så ikväll blir det soffan och Big Brother för mig, sen sängen.
Jag har bara varit hemma 1 timme idag............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0