Cross your fingers

Man ska aldrig ta ut någon seger i förskott, så det gör jag inte. Men shit vad det kändes som att intervjun gick bra igår! Jag får svar i slutet av veckan eller i slutet av nästa vecka. Så nu håller jag tummarna, stenhårt!

Så idag har jag och Simon ringt runt till några förskolor och hört hur dom fungerar osv. Jag har skickat in en helt ny ansökan med dom förskolorna vi tycker bäst om, så att allt är färdigt ifall jag ska ut i jobb igen. OJ vad jag hoppas!

Planeringen är den att under sommaren så får hon åka runt lite inom familjen medans jag jobbar. För det jag sökte för nu var extra och sommarjobb. Men eftersom dom sa på intervjun att alla extrajobbare brukar bli erbjudna att stanna kvar om dom sköter sig, så gäller det att vara förberedd. Och nu har jag gjort allt jag kan och hoppas som sagt på det bästa. Får jag inte det här jobbet så är jag iaf förberedd för annat jobb... 


ETT CV! 
Ett (!) har jag lämnat. Tänk vad skönt OM jag får det här, det är precis vad jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0