Yes Yes Yes

Det blev stan hela dagen. Mormor får en trådlös telefon (en klatchig sådan!) eftersom hennes gamla har gett upp på livet. Vi hittade även lite smått åt min farbror och hans sambo som ska få en bebis vilken dag som helst (BF imorgon!). Superkul att handla så små kläder. Var ju ett tag sen nu!

Sibelles tand kan man se nu. Det är den som är längst ner till vänster som kommit fram. Sjukt sött!
Hon är verkligen en annan bebis för tillfället, gnällig och krävande, inte alls lik sig. Men jag har hört många som berättat hur jobbiga deras barn var när dom började få tänder, så det har jag varit beredd på, länge...

Jag har hittat min vinterjacka(!), "bokat" den också! Sjukt skönt! Det är den perfekta vinterjackan! Jag är så sjuuukt glad ska ni veta! Hur ofta hittar man den, enligt sig själv, perfekta vinterjackan? Har bara hänt mig ett fåtal gånger iaf...

Nu sover Sibelle, Simon skruvar isär vår tvmöbel och jag själv slösurfar. Det har varit en lång dag. Jag undrar om jag inte tycker att kvällen var bäst? Det var precis en man här som bestämde sig för att köpa våra vardagsrumsmöbler (ÄNTLIGEN!), det drar definitivt upp betyget på kvällen. Men vid närmare eftertanke tror jag nog att dagen varit lika bra. Det har jag vinterjackan, kinamaten, stan, mormor & min älskade lilla familj att tacka för 


Vad kan jag ta för lärdom av den här dagen då?
Den började skit dåligt. Som jag skrev tidigare så hatade jag ju mig själv idag. haha
"Men slutet gott - allting gott" skulle jag vilja säga!
Det jag lärt mig idag är; Fast du är ful kan du ha kul!

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0